Tisk - Tirendo.cz | tirendo.cz

O Tirendo

Delticom OE SRL je evropský internetový obchod pro pneumatiky a autodoplňky. Aby bylo možné průběžně nabízet co nejlepší služby po celou dobu, Tirendo spoléhá na dynamický tým odborníků zkušeným v oboru, internetových odborníků a specialistů pneumatik. Cílem je poskytnout profesionalitu, vášeň a inovaci k zákazníkovi společně s novou a snadnou nákup zkušenosti, stejně jako vynikajícím poměrem cena-výkon. Zaměřujeme se na kvalitu, rychlost a dobře informovaný zákaznický servis.

Historie

21.března 2012 je mezníkem v historii Tirendo: V tento den společnost kolem zakladatelů Felix Vögtle (Marketing, Customer Relationship Management a lidské zdroje) a Erik Heinelt (Production, Business Intelligence a IT) dostal život.

Toto byl začátek - stále do značné míry bez povšimnutí veřejnosti - podrobná testování a série validace. Od června 2012 byla zahájena široká a rychlá internacionalizace, jimiž společnost se stala konkurenceschopná a silným evropským hráčem. Od 17. září 2013, specialista v pneumatikách Tirendo je součástí společnosti Delticom AG. Prostřednictvím spolupráce a sdílení zdrojů, jsou vytvářeny synergické efekty a obě společnosti mají prospěch vzájemně z jejich znalostí. Prostřednictvím akvizice, řízení Tirendo bylo podpořeno přidáním Markuse Bihler (Finance, Vztahy k investorům, Internacionalizace a organizační rozvoj) v září 2013. Markus dříve pracoval jako soukromým kapitálovým investorem v EQT Partners v Mnichově a ve Varšavě, stejně jako v Blackstone Group v Londýně. V létě roku 2013 on byl pomocný v fúze mezi Delticom AG a Tirendo Holding. Felix Vögtle pracoval jako generální ředitel Gimigames, platforma pro dovednostní hry, stejně jako součást Rocket internetu. Před Tirendo, Heinelt Erik byl také součást rodiny Rocket internetu, a působil pozici druhého ředitele Dafiti, módní platforma pro jihoamerický trh.

Zástupce značky

Tirendo spolupracoval od roku 2012-2015 s mnohočetným mistrem světa Formule 1 Sebastian Vettel, jako jeho mezinárodní značka Ambasador. Závodník byl hlavní postava v našich velkolepých a zábavných reklamních spotů. Ty jsou vysílány na několika televizních kanálů v Německu, Rakousku, stejně jako v Nizozemsku a Polsku.

Ocenění

Pro Tirendo objektivní poradenství, orientace na zákazníka a průhlednost jsou v popředí. TÜV Sársko získal specialista v pneumatikáchtýkající se poměru cena-výkon nejvyšší hodnocení "vynikající" v segmentu on-line pneumatikách obchodních platforem.

Kromě toho zajišťuje Tirendo jako preferovaný partner ADAC vždy první ruky nejnovější zprávy o zkoušce a výsledky pro své zákazníky.

Bezpečná manipulace kupujících informací a údajů je zaručena německého Úřadu pro záležitosti spotřebitelů založena označení kvality Trusted Shops, který je potvrzením jejich osvědčení o stavu ochrany techniky zákazníků a úroveň kvality tirendo.de. Kromě toho, stejně i certifikát SSL slibuje zabezpečení dat. To je důvod, proč spotřebitelé jsou schopni vyhledávat, procházet se a nakupovat zcela bezpečné na internetových stránkách.

Otázky?

V případě, že máte další dotazy nebo máte zájem o jakékoliv další tiskové materiály, kontaktujte nás na adrese press@tirendo.com.


Těšíme se na Vaší odpověď.

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK