Nové CINTURATO™ ALL SEASON SF 2 je ideální volbou pro řidiče, kteří hledají inovativní řešení mobility. Nová generace produktů All Season 3PMSF byla vyvinuta za účelem zvýšení výkonu ve městě i v terénu, se speciálním zaměřením na bezpečnost za všech ročních období a zvýšení kilometrového nájezdu. Značení 3PMSF zajišťuje perfektní použití jak v zimě tak v létě a splňuje veškerou legislativu, takže se nemusíte nadále starat o sezónní výměnu pneumatik. S novým CINTURATO™ ALL SEASON SF 2 si užijete prémiový, pohodlný a hlavně bezpečný požitek z jízdy v průběhu celého roku. Některé z rozměrů jsou také dostupné s technologiemi rozšířené mobility: Seal Inside™ a Run Flat™.
Impozantní výkonnost na suchu a mokru: nová adaptivní směs dezénu poskytuje maximální výkon při velkém rozsahu teplot. Design běhounu ve tvaru písmena V s 'cik-cak' drážkami zvyšuje bezpečnost také při případném aquaplaningu verbetert de veiligheid ook in aquaplanningssituaties
Excelentní výkonnost na zasněženém povrchu: optimalizovaná poloha, hloubka a délka 3D lamel zvyšuje přilnavost na sněhu
Prvotřídní komfort a kilometrový nájezd: vylepšený povrch běhounu snižuje hluk a napomáhá zajištění komfortního jízdního zážitku. Vysoký kilometrový nájezd díky excelentní distribuci tlaku a odolávání mechanickému opotřebení
Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od 1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.
Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm
Přehled kritérií a tříd hodnocení
účinnost paliva
Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).
Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší. (Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů * při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)
Poznámka: Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
přilnavost za mokra
Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).
Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).* *Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)
Poznámka: Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
Vnější hluk odvalování
Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.
A Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016. B Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016. C Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.
Obchodní hodnocení
Profil:Cinturato All Season SF 2
Datum recenze
Testovací zařízení
Rozměry
Text recenze
Hodnocení recenze
Pečeť
09/2023
AUTO BILD
195/60 R16 93V XL
Highly recommended
CinturatoAllSeasonSF2 recenze pneumatik
Průměr na základě 55 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry
12 351
26.02.2023odDavid Zklamala mne hlucnost teto 'premiove' pneumatiky ve srovnani s predchozi celorocni pneumatikou od Cinskeho no-name vyrobce.
Stejne tak jsem zklamany ze vzorku nove pneumatiky - pouze 7-7,5 mm.
Po najetych cca 5000 km (od rijna 2022) ubylo ze vzorku temer 1,5 mm, takze s mym klidnym jizdnim stylem budu rad, kdyz pneu vydrzi dalsi zimu. Upozornuji, ze podvozek/geometrie auta je v poradku :-)
V zime se chova ocekavane, na snehu s rozumem v poradku, ale samozrejme to neni plnohodnotna zimni pneu.
Celkove spise zklamani z projevu pneumatiky, vydrze a hloubky noveho vzorku.
Jeste uvidim, jaky bude celkovy najezd, ale od slibenych superlativu vyrobce o vydrzi jsem spise negativne prekvapen.
Priste pujdu nejspise do no-name China pneumatiky, s ohledem ze vuz jsem kupoval ojety na pouzitych celorocnich China pneu. Hodne lidi by se nejspise divilo a neverilo, ze i mezi neevropskymi a nepremiovymi vyrobci jsou v poradku pouzitelne gumy za v podstate polovinu ceny. Na druhem aute mam jiz druhou sadu Landsail letnich pneu, a predcily ocekavani.