Landsail
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Landsail

Landsail LS388 225/55 R17 97Y runflat

Landsail

Landsail LS388 225/55 R17 97Y runflat

Roční období:
Oldtimer
Velikost pneumatiky
225/55 R17 97Y runflat 
Dostupnost:
Skladem
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
Y: Schválený až doa 300 km/h
EAN:
6900532550919
Article Number:
R-347596
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Hodnocení klientů:
(1)
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@tirendo.cz
19.172,81
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Hodnocení klientů
  • Technické specifikace

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

LS388 recenze pneumatik

Průměr na základě 32 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu  N/A
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 16 254
17.04.2018 od Buggy
Jako hotelový drožkář "udělám" dvě sady letních a dvě sady zimních gum ročně. Nesjíždím je až na hranici povolené výšky vzorku. Každý rok jsem jak pako kupoval gumy podle recenzí a značky. Utrácel jsem za nápis. Před těmito pneu jsem měl Dunlop BlueResponse... vítěz testu... hnus, děs běs!! Po cca 6000km úplně zmydlená vnitřní hrana pneu, takže jsem vyhazoval gumy se 7mi milimetrovým vzorkem !! Nejhorší gumy jaký jsem kdy měl! Poznámka pro přechytralý , protože mě to živí servisuju výhradně ve značkovým servisu a geometrii dělám 2x ročně takže všechny kosti v cajku a geometrie jak když střelí, vše perfektní. Gumař říkal, že to ty Dunlopy prostě dělaj. Namíchl jsem se a našel tyhle pneu. Cena "pět pade" ale přitom B hospodárnost, B na vodě, hlučnost 98db , XL 94 W , ochrana ráfku... za litr kus??? Myslel jsem si, že je to zase, jak už to tu chodí a v český kotlině , bouda. Gumy od číňana... No ale protože jsem byl nas....ej protože jsem sponzoroval renomovaný značky a stály za prd, viz. zmíněný Dunlop nebo před tím Good Year (3mm - 9000Km) , koupil jsem tyhle švejžužu gumy. Nakonec když jsou lidi který nazujou protektory od poláka nebo rumuna tak proč bych nezkusil od číňana když je tam odtud pomalu vše. Mám na nich cca 5000km , opotřebení neznatelný, jako drožkář je nešetřím, na dálnici v německu stabilně 200km/h i víc, ostře na brzdy, ostře na plyn, okresky po dvou kolech smykem, zkrátka živí mě kilometry a čas nemůžu jezdit jak s hnojem. Jsem překvapený jak jsou ty gumy dobrý. Jasně, na druhým autě mam Micheliny a to je jiná liga ale kdybych je měl srovnat s těma Dunlopama tak ty si v klidu tyhle čínský socky namažou na chleba. Gumy sedí jak přibitý na suchu i na vodě, při brždění se zakousnou do asfaltu a ani nepísknou ani když se za to vezme zostra. Jsou tichý ale nad 100km/h se přeci jen začnou ozývat a v ostřejších zatáčkách se ozývají celkem dost, ne, že by pískali ale hučí. Zkoušel jsem je urvat v zatáčce a dá to docela práci je utrhnout. Když se utrhnou velmi rychle se zase zakousnou a drží dál, na srovnání smyku stačí málo, dokážou podržet. Zkrátka na Micheliny , Continentaly nebo Pirelli nemaj, přeci jen je tam rozdíl ale jinak v klidu konkurují ostatním značkám a v mnohém je hravě předčí. Pokud se překlenete přes dilema zda je bezpečný obout čínskou gumu a mít na ní napsáno Landsail, mě to stále trošku denoncuje, neprohloupíte. Zapomeňte na polský Kormorány a podobný sra..y , tahle pneu je fakt někde jinde. Vyšší standard. Radši než tyto pneu bych obul jen zmíněné Michelin, Pirelli nebo Continental všechny ostatní značky buď předčí, některé několikanásobně (Kormoran, Debica, Sava, a podobný jebky) nebo jsou srovnatelné (Dunlop, Good Year, Bridgestone a podobný dobrý ale přeci jen spíš papírový prémiovky) .
View more reviews
Značka Landsail
Roční období Oldtimer
Řada modelu LS388
Dimension 225/55 R17 97Y runflat
Šířka 225
Tyre profile 55
Construction type R
Velikost pneumatiky 17
Zátěžový index 97
Rychlostní index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.


Informační zpravodaj

Dostávejte zprávy a informace o pneumatikách, nabídkách a soutěžích

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK