Hankook
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Hankook

Hankook Kinergy Eco 2 K435 155/65 R13 73T 4PR SBL

Hankook

Hankook Kinergy Eco 2 K435 155/65 R13 73T 4PR SBL

Hankook - Výrobce pneu z Koreje, výrobek od nižší až po střední cenovou třídu.

Velikost pneumatiky
155/65 R13 73T 4PR SBL 
Dostupnost:
Omezené zásoby
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
T: Schválený až doa 190 km/h
EAN:
8808563432540
Article Number:
R-365731
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@tirendo.cz
1.404,90
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Technické specifikace

Hankook Kinergy Eco 2 K435

Chytrá volba pro řidiče i životní prostředí

Kinergy Eco² je letní pneumatika s optimalizovaným valivým odporem, vhodná především pro menší a středně velká vozidla. Výsledkem důsledného a pokračujícího vývoje předchozího modelu, který opakovaně dosahoval velmi dobrého umístění v testech pneumatik, je zejména delší životnost, nižší hlučnost a zachování spolehlivých výkonů na mokré i suché vozovce.

Funkce

Dezén pneumatiky

Široké příčné drážky
Široké příčné drážky v ramenní části zajišťují vynikající odolnost proti akvaplaningu.

Asymetrický tvar dezénu
Vyšší tuhost vnější části dezénu pro lepší ovladatelnost na suché vozovce.

Nová běhounová směs
Nové složení směsi běhounu se projevuje lepšími brzdnými vlastnostmi na mokru a vyšší odolností proti opotřebení, a to bez jakéhokoliv omezení ostatních výkonových vlastností pneumatiky. K prodloužení životnosti došlo díky optimalizaci příčných molekulárních vazeb. Moderní technologie mísení s plnidly o vysoké nosnosti a funkční polymery o vysoké molekulární hmotnosti zlepšují současně výkony na mokré i suché vozovce.

Tři široké obvodové drážky
Optimální šířka a umístění tří širokých obvodových drážek zaručují vynikající výkony na mokré vozovce. Široké krajní drážky umožňují maximální odvod vody pro lepší přilnavost na vodě.

Technologie vodních turbín
Zlepšuje odvod vody v příčném i podélném směru.

Optimalizované rozložení bloků
Precizně navržená velikost bloků snižuje hlučnost.

Konstrukce pneumatiky

Vysoce přilnavá směs s příměsí siliky
Zlepšuje záběr na suchém i mokrém povrchu a snižuje valivý odpor.

Bezešvý nylonový svrchní nárazník
Ideální tuhost běhounu

Široký ocelový nárazník
Širší styčná plocha pro lepší ovladatelnost na suchu.

Polyesterová kostra s vysokou hustotou vláken
Zvyšuje tuhost a odolnost bočnic při zachování komfortu.

Jádro patky o vysoké tvrdosti
Zlepšuje ovladatelnost a odezvu řízení.

Tuhé a jednolité patní lano
Zlepšuje jednolitost a odolnost usazení patky.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Značka Hankook
Řada modelu Kinergy Eco 2 K435
Dimension 155/65 R13 73T 4PR SBL
Šířka 155
Tyre profile 65
Construction type R
Velikost pneumatiky 13
Zátěžový index 73
Rychlostní index (T)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.


Informační zpravodaj

Dostávejte zprávy a informace o pneumatikách, nabídkách a soutěžích

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK