Nový
Hankook
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Hankook

Hankook iON evo (IK01A) 255/40 R22 103V XL 4PR SUV, EV, SoundAbsorber, HU SBL

Hankook

Hankook iON evo (IK01A) 255/40 R22 103V XL 4PR SUV, EV, SoundAbsorber, HU SBL

Hankook - Výrobce pneu z Koreje, výrobek od nižší až po střední cenovou třídu.

Velikost pneumatiky
255/40 R22 103V XL 4PR SUV, EV, SoundAbsorber, HU SBL 
Dostupnost:
Skladem
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
V: Schválený až doa 240 km/h
EAN:
8808563570976
Article Number:
D-127425
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
EU
European Production
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@tirendo.cz
7.660,00
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Technické specifikace

Vyvinuté pro větší výkon

  • Dvojitá výhoda
    : Lepší manévrovatelnost plus delší dojezd
  • Skvělé pro všechny třídy
    : Tři A podle EU označení pneumatiky

Lepší manévrovatelnost
: technologie EV Contour

Tuhost pneumatiky je zásadní pro její vylepšení tak, aby mohla nést hmotnost elektrických vozidel. Technologie EV Contour společnosti Hankook zvyšuje tuhost při zatáčení o 10 %, čímž zlepšuje manévrovatelnost elektrických vozidel.

Delší dojezd
: optimalizované vulkanizování

Pneumatika iON evo (a evo SUV) dosáhla nejvyšší třídy výkonnosti LRR díky použití vyspělé směsi a optimalizované technologie ošetření pneumatik vyvinuté společností Hankook, která rovnoměrně zlepšuje všechny části pneumatiky.

Vylepšená přilnavost za mokra
: širší podélné drážky

Podélné drážky jsou užší uvnitř, aby se omezil hluk vznikající pumpováním vzduchu, a širší vně pro zajištění bezpečné jízdy na mokrém povrchu. To je další dvojitá výhoda pneumatiky iON evo (a evo SUV).

Technologie Noise Proof
: optimalizované sekvencování více drážek

Hlučnost pneumatiky lze zásadním způsobem snížit optimalizací sekvencování drážek. Pneumatika iON evo (a evo SUV) má optimalizovaný počet a velikost drážek, což umožňuje, že uslyšíte pouze to, co je podstatné.

Technologie Noise Proof
: materiál absorbující hluk

Použitím materiálu pohlcujícího hluk uvnitř se hluk v dutině sníží až o 9 dB.

Rovnoměrné opotřebení dezénu a vylepšený nájezd
: směs EVolution

Směs EVolution, tvořená vysoce koncentrovanou silikou a dalšími ekologickými materiály, poskytuje uspokojivý nájezd kilometrů a dále snižuje valivý odpor.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Značka Hankook
Řada modelu iON evo (IK01A)
Dimension 255/40 R22 103V XL 4PR SUV, EV, SoundAbsorber, HU SBL
Šířka 255
Tyre profile 40
Construction type R
Velikost pneumatiky 22
Zátěžový index 103
Rychlostní index (V)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.


Informační zpravodaj

Dostávejte zprávy a informace o pneumatikách, nabídkách a soutěžích

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK