Dunlop
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT2 275/40 R18 103Y XL MO, NST

Dunlop

Dunlop Sport Maxx RT2 275/40 R18 103Y XL MO, NST

Dunlop - Mezinárodní výrobce pneumatik, kvalitní produkt vyšší cenové třídy

Velikost pneumatiky
275/40 R18 103Y XL MO, NST 
Dostupnost:
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
Y: Schválený až doa 300 km/h
EAN:
5452000598882
Article Number:
R-321830
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Obchodní hodnocení:
AUTO BILD
Hodnocení klientů:
(2)
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@tirendo.cz
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Obchodní hodnocení
  • Hodnocení klientů
  • Technické specifikace

Dunlop Sport Maxx RT2

Jednička v přilnavosti a přesnosti řízení

  • Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách
  • Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení
  • Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech

Lepší přilnavost v zatáčkách na mokrých a suchých vozovkách

Díky lepšímu kontaktu mezi gumou a povrchem vozovky poskytuje větší sílu a tuhost a lepší přilnavost v zatáčkách.

Kratší brzdná dráha, především při vysokých rychlostech

Optimalizuje geometrii, což vede ke zvýšení tuhosti bloku a zajištění kratší brzdné dráhy při vysokých rychlostech.

Lepší reakceschopnost na povrch vozovky a přesnost řízení

Zmenšení průměru a svrchní vrstvy pro jejich přiblížení k vozovce a podporu přesnosti řízení.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Obchodní hodnocení
Profil:Sport Maxx RT2
Datum recenze Testovací zařízení Rozměry Text recenze Hodnocení recenze Pečeť
04/2017 AUTO BILD 275/40 R18 103Y XL MO, NST Recommendable

SportMaxxRT2 recenze pneumatik

Průměr na základě 451 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 9 011
01.02.2024 od Karel
Pozor, nevim proc, ale neumoznilo mi vybrat muj rozmer. 245/45 R19 102Y !! Napsal jsem zaznam tedy k rozmeru (245/40). Jezdim po cele Evrope, tedy Dalnice, Silnice Okresky, Mesto - vse bez rozdilu (cca % 50,20,30). Rocne najedu kolem 50-60kkm. Tyto pneu jsem mel 2 sezony a vyhrady mam celkem silne k najezdu a hluku pneumatiky. Srovnavam s Michelin Pilot Sport 3 na stejnem voze, ktere vydrzi 90kkm. Urcite to jsou obe skvele pneumatiky, ten PS3 je drazsi, ale zde je rozdil najezdu 1/3.
29.10.2021 od Ivo
Zatím jsem spokojen, pneu nejsou nijak hlučné.
View more reviews
Značka Dunlop
Řada modelu Sport Maxx RT2
Dimension 275/40 R18 103Y XL MO, NST
Šířka 275
Tyre profile 40
Construction type R
Velikost pneumatiky 18
Zátěžový index 103
Rychlostní index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.


Informační zpravodaj

Dostávejte zprávy a informace o pneumatikách, nabídkách a soutěžích

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK