Zákaznická podpora (Po–Pá: 7–22):
420228884606
Vezměte prosím na vědomí: Pneumatiky jsou dodávány bez ráfků
(ráfek, na obrázku má jen ilustrační charakter.)

Dunlop Sport Maxx Race
255/30 R20 (92Y) XL RO1

Velikost pneumatiky
255/30 R20 92(Y)  Změna 
Dostupnost
Skladem
Pneumatika
Letní pneu So
rychlost
(Y): Schválený přes 301 km/h
EAN
3188649817474
Article Number
R-237284
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti
F B 70 dB
Client reviews rating
(4)
9.475,00 Kč
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 2-5 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Vynikající přilnavost za sucha – na silnici i v terénu

  • Skvělé brzdění a přilnavost za sucha
  • Přesné řízení a stabilní ovladatelnost
  • Lepší přilnavost v zatáčkách

Spolehlivý výkon za mokra

Skvělé brzdění a přilnavost za sucha Maximalizujte svůj výkon na dráze s pneumatikami Sport Maxx Race. Tato vysoce přilnavá závodní směs vycházející z technologie společností Dunlop používané pro závodní automobily se vyznačuje výjimečnou adhezí k vozovce a brzdnou silou. Tato pneumatika optimalizovaná pro závodní dráhu je schválena i k použití na silnici. Přesné řízení a stabilní ovladatelnost Užijte si přesnou odezvu řízení a stabilní ovládání.

Pneumatiky Sport Maxx Race umožňují díky technologii Hybrid Overlay snížit deformace ve vysokých rychlostech a zlepšit řízení a stabilitu. Lepší přilnavost v zatáčkách Běhoun se vyznačuje žebry se strmými úhly, která zvyšují boční tuhost. Výsledkem je lepší ovladatelnost při zatáčení. Masivní vnější ramenní bloky zvyšují přilnavost v zatáčkách. Spolehlivý výkon za mokra Pneumatika Sport Maxx Race je sice optimalizovaná pro suché podmínky, ale podává dobrý výkon i za mokra. Na asymetrickém dezénu běhounu se nacházejí čtyři vnitřní drážky, které rychle odvádějí vodu a snižují tak riziko aquaplaningu.

Směs s obsahem Silica-Plus. Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

Asymetrický dezén běhounu. Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu

Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha

Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách

Směs se složkou Dual Silica. Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.

Evropský štítek pneumatik

Úvod
Od 1. listopadu 2012 všechny pneumatiky vyrobené po 1. červenci 2012 musejí být označeny Evropským energetickým štítkem.

Výhody
Evropská unie vyvinula toto nové ustanovení podporovat ekonomickou a ekologickou účinnost a zajistit bezpečnost na silnicích.

Nevýhody Označení pneumatiky může poskytnout kompletní přehled a poskytnout zákazníkům větší průhlednost, ale zahrnuje pouze tři kritéria. Pro rozsáhlém vyhodnocení pneumatiky, nicméně, daleko více výkonové charakteristiky jsou relevantní. Zejména při hledání vhodných zimních pneumatik jsou výsledky testů z různých zkušebních institucí, jako je ADAC jsou mnohem přísnější.

Chtěli bychom zdůraznit, že se jedná o výrobce, který označí pneumatiky a poskytuje nám tuto informaci. Pokud nenajdete hodnoty štítků, bud výrobce nás neinformoval o štítku, nebo produkt byl vyroben před červencem roku 2012. Před tímto dnem, nebylo ještě nutné aby pneumatika byla označena štítkem, takže v některých případech je možné koupit pneumatiku bez štítku.

Symboly
Pneumatiky jsou klasifikovány z hlediska třech výkonnostních charakteristik:
• palivové účinnosti (písmena A až G)
• přilnavosti za mokra (písmena A až G)
• Vnější hluk
Přijmout opatření
A konečně, ovladač, který určuje spotřebu paliva. Aby se snížilo v dlouhodobém horizontu, opatrní při zrychlení řidiči se může stát úspornější a šetrné k životnímu prostředí.

Pravidelné prověřování tlaku v pneumatikách pomáhá zlepšit valivý odpor, snižuje ztrátu energie, a podporuje optimální přilnavost za mokra. Aby se snížilo nebezpečí nehody a zajistit si i bezpečnost ostatních uživatelů silnic, vždy mějte přiměřené vzdálenosti.

Více informací: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Vyberte si z naší velké on-line nabídky, nebo se nás zeptejte pro radu. Naši odborníci jsou rádi, že vám pomohou vybrat vhodné pneumatiky z naší rozsáhlé řady produktů.

Účinnost paliva

Klasifikace v souvislosti s účinností paliva je rozdělena do sedmi tříd, od A-třídy (nejvyšší) do třídy G (nejnižší). Pneumatika v A-třídě spotřebuje o 0,1 litru méně při 100km než pneumatika v B-třídě. Nezbytnou složkou pro účinnost paliva je valivý odpor nebo valivé tření.

Valivý odpor
Valivý odpor je síla, která oponuje pohyb. To je vytvořeno, například, když je kolo válcování. Valivý odpor závisí nejen na geometrii, ale také na vlastnostech materiálu.

Průměr Průměrná hodnota je mezi C-E. Třída D není použita

Přilnavost za mokra

Ukazuje, jak efektivní vozidlo může brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra je důležitým rysem a to zejména s letními pneumatikami. Třída A má nejvyšší bezpečnost a nejkratší brzdnou dráhu. Třída F má nízkou bezpečnost a nejdelší brzdnou dráhu.

Třídy přilnavosti za mokra jsou založeny na testovací jízdu na mokré vozovce s rychlostí přibližně 80 km / h. Rozdíl mezi brzdné vzdálenosti pneumatik je 3-5 stop za stupeň. Například, rozdíl v brzdné vzdálenosti mezi třídy A a třídy F jsou až 18 metrů.

Průměr Průměrná hodnota pneumatik je mezi třídou B-E. Třídy D a G se nepoužívá.

Hluk pneumatik

Symbol označuje vnější hluk odvalování v decibelech, je z 3 třídy zvukových hodnot, které mohou objasnit, zda pneumatika může udržovat doporučené hladiny

Souvislá hladina akustického tlaku vyšší než 80 decibelů může způsobit zdravotní problémy.

Symbol
Tři zvukové vlny symbolizují nejhorší výsledky. Jedná se o pneumatiky, které přesahují maximální limit schválení. Symbol 2 zvukových vln má hladinu hluku která odpovídá schválené hladině akustického tlaku. Pneumatiky ktere jsou označeny s 1 zvukovou vlnou, jsou více než tři decibely tišší než schválení.

Dunlop Sport Maxx Race tyre review

Average based on 4 test results
Grip in dry conditions
Braking in dry conditions
Grip in wet conditions
Braking in wet conditions
Grip in snow
Driving comfort
Internal noise level
Tyre wear
Fuel consumption
Kilometers driven 13 000

Vynikající přilnavost za sucha – na silnici i v terénu

  • Skvělé brzdění a přilnavost za sucha
  • Přesné řízení a stabilní ovladatelnost
  • Lepší přilnavost v zatáčkách

Spolehlivý výkon za mokra

Skvělé brzdění a přilnavost za sucha Maximalizujte svůj výkon na dráze s pneumatikami Sport Maxx Race. Tato vysoce přilnavá závodní směs vycházející z technologie společností Dunlop používané pro závodní automobily se vyznačuje výjimečnou adhezí k vozovce a brzdnou silou. Tato pneumatika optimalizovaná pro závodní dráhu je schválena i k použití na silnici. Přesné řízení a stabilní ovladatelnost Užijte si přesnou odezvu řízení a stabilní ovládání.

Pneumatiky Sport Maxx Race umožňují díky technologii Hybrid Overlay snížit deformace ve vysokých rychlostech a zlepšit řízení a stabilitu. Lepší přilnavost v zatáčkách Běhoun se vyznačuje žebry se strmými úhly, která zvyšují boční tuhost. Výsledkem je lepší ovladatelnost při zatáčení. Masivní vnější ramenní bloky zvyšují přilnavost v zatáčkách. Spolehlivý výkon za mokra Pneumatika Sport Maxx Race je sice optimalizovaná pro suché podmínky, ale podává dobrý výkon i za mokra. Na asymetrickém dezénu běhounu se nacházejí čtyři vnitřní drážky, které rychle odvádějí vodu a snižují tak riziko aquaplaningu.

Směs s obsahem Silica-Plus. Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

Asymetrický dezén běhounu. Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu

Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha

Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách

Směs se složkou Dual Silica. Tato směs zlepšuje výkon při akceleraci a snižuje opotřebení.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vynikající ovladatelnost na silnicích v létě a na podzim; vysoká přilnavost, odolnost proti opotřebení.

*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.
x
Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK