Zákaznická podpora (Po–Pá: 7–22):
420228884606
Vezměte prosím na vědomí: Pneumatiky jsou dodávány bez ráfků
(ráfek, na obrázku má jen ilustrační charakter.)

Dunlop SP Winter Sport M2
155/80 R13 79T

Velikost pneumatiky
155/80 R13 79T  Změna 
Dostupnost
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika
Zimní pneumatiky Wi
M+S označení
se symbolem sněhové vločky
rychlost
T: Schválený až doa 190 km/h
EAN
5452000453396
Article Number
R-243914
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti
E C 67 dB
  • Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Doprava zdarma*
dodací lhůta 2-5 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě
  • Popis
  • EU štítek pneumatiky:

Výkonnost za každého zimního počasí.

  • Dobrý záběr na sněhu a sněhové břečce
  • Vynikající stabilita ve vysokých rychlostech
  • Mimořádná ovladatelnost
  • RunOnFlat

Dobrý záběr na sněhu a sněhové břečce. Pneumatika SP Winter Sport M2 využívá speciální směs běhounu navrženou k udržení elasticity při nízkých teplotách. Výsledkem je pevnější přilnavost za mokra, na sněhu a sněhové břečce.

Vynikající stabilita ve vysokých rychlostech. Technologie bezešvého pásu zachovává tvar pneumatiky i ve vysokých rychlostech. Zajišťuje tak klidnou a stabilní jízdu.

Mimořádná ovladatelnost. Velké vnější ramenní bloky běhounu zvyšují stabilitu v zatáčkách.

RunOnFlat. Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km při maximální rychlosti 80 km/h. RunOnFlat Samonosná technologie Dunlop (DSST).Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.Bezpečnostní upozornění: Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu.

Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

Evropský štítek pneumatik

Úvod
Od 1. listopadu 2012 všechny pneumatiky vyrobené po 1. červenci 2012 musejí být označeny Evropským energetickým štítkem.

Výhody
Evropská unie vyvinula toto nové ustanovení podporovat ekonomickou a ekologickou účinnost a zajistit bezpečnost na silnicích.

Nevýhody Označení pneumatiky může poskytnout kompletní přehled a poskytnout zákazníkům větší průhlednost, ale zahrnuje pouze tři kritéria. Pro rozsáhlém vyhodnocení pneumatiky, nicméně, daleko více výkonové charakteristiky jsou relevantní. Zejména při hledání vhodných zimních pneumatik jsou výsledky testů z různých zkušebních institucí, jako je ADAC jsou mnohem přísnější.

Chtěli bychom zdůraznit, že se jedná o výrobce, který označí pneumatiky a poskytuje nám tuto informaci. Pokud nenajdete hodnoty štítků, bud výrobce nás neinformoval o štítku, nebo produkt byl vyroben před červencem roku 2012. Před tímto dnem, nebylo ještě nutné aby pneumatika byla označena štítkem, takže v některých případech je možné koupit pneumatiku bez štítku.

Symboly
Pneumatiky jsou klasifikovány z hlediska třech výkonnostních charakteristik:
• palivové účinnosti (písmena A až G)
• přilnavosti za mokra (písmena A až G)
• Vnější hluk
Přijmout opatření
A konečně, ovladač, který určuje spotřebu paliva. Aby se snížilo v dlouhodobém horizontu, opatrní při zrychlení řidiči se může stát úspornější a šetrné k životnímu prostředí.

Pravidelné prověřování tlaku v pneumatikách pomáhá zlepšit valivý odpor, snižuje ztrátu energie, a podporuje optimální přilnavost za mokra. Aby se snížilo nebezpečí nehody a zajistit si i bezpečnost ostatních uživatelů silnic, vždy mějte přiměřené vzdálenosti.

Více informací: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Vyberte si z naší velké on-line nabídky, nebo se nás zeptejte pro radu. Naši odborníci jsou rádi, že vám pomohou vybrat vhodné pneumatiky z naší rozsáhlé řady produktů.

Účinnost paliva

Klasifikace v souvislosti s účinností paliva je rozdělena do sedmi tříd, od A-třídy (nejvyšší) do třídy G (nejnižší). Pneumatika v A-třídě spotřebuje o 0,1 litru méně při 100km než pneumatika v B-třídě. Nezbytnou složkou pro účinnost paliva je valivý odpor nebo valivé tření.

Valivý odpor
Valivý odpor je síla, která oponuje pohyb. To je vytvořeno, například, když je kolo válcování. Valivý odpor závisí nejen na geometrii, ale také na vlastnostech materiálu.

Průměr Průměrná hodnota je mezi C-E. Třída D není použita

Přilnavost za mokra

Ukazuje, jak efektivní vozidlo může brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra je důležitým rysem a to zejména s letními pneumatikami. Třída A má nejvyšší bezpečnost a nejkratší brzdnou dráhu. Třída F má nízkou bezpečnost a nejdelší brzdnou dráhu.

Třídy přilnavosti za mokra jsou založeny na testovací jízdu na mokré vozovce s rychlostí přibližně 80 km / h. Rozdíl mezi brzdné vzdálenosti pneumatik je 3-5 stop za stupeň. Například, rozdíl v brzdné vzdálenosti mezi třídy A a třídy F jsou až 18 metrů.

Průměr Průměrná hodnota pneumatik je mezi třídou B-E. Třídy D a G se nepoužívá.

Hluk pneumatik

Symbol označuje vnější hluk odvalování v decibelech, je z 3 třídy zvukových hodnot, které mohou objasnit, zda pneumatika může udržovat doporučené hladiny

Souvislá hladina akustického tlaku vyšší než 80 decibelů může způsobit zdravotní problémy.

Symbol
Tři zvukové vlny symbolizují nejhorší výsledky. Jedná se o pneumatiky, které přesahují maximální limit schválení. Symbol 2 zvukových vln má hladinu hluku která odpovídá schválené hladině akustického tlaku. Pneumatiky ktere jsou označeny s 1 zvukovou vlnou, jsou více než tři decibely tišší než schválení.

Výkonnost za každého zimního počasí.

  • Dobrý záběr na sněhu a sněhové břečce
  • Vynikající stabilita ve vysokých rychlostech
  • Mimořádná ovladatelnost
  • RunOnFlat

Dobrý záběr na sněhu a sněhové břečce. Pneumatika SP Winter Sport M2 využívá speciální směs běhounu navrženou k udržení elasticity při nízkých teplotách. Výsledkem je pevnější přilnavost za mokra, na sněhu a sněhové břečce.

Vynikající stabilita ve vysokých rychlostech. Technologie bezešvého pásu zachovává tvar pneumatiky i ve vysokých rychlostech. Zajišťuje tak klidnou a stabilní jízdu.

Mimořádná ovladatelnost. Velké vnější ramenní bloky běhounu zvyšují stabilitu v zatáčkách.

RunOnFlat. Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km při maximální rychlosti 80 km/h. RunOnFlat Samonosná technologie Dunlop (DSST).Technologie Dunlop RunOnFlat umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.Bezpečnostní upozornění: Pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu.

Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení

Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech

*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.
x
Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK