Pro lehká užitková vozidla a dodávky. Robustnost. Bezpečnost. Dlouhá životnost. Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Handling na úrovni osobního vozu. Doporučují hlavní výrobci automobilů, vhodná například pro modely Renault Trafic, VW Amarok a Fiat Ducato.
Robustnost. Bezpečnost. Dlouhá životnost.
Nárust požadavků na přepravu osob nebo zboží na krátké vzdálenosti, zvyšuje nároky na moderní Van pneumatiky, které se tak stále víc přibližují osobním pneumatikám. Každé čtvrté osobní auto – a téměř každý třetí Van – vyrobený v Evropě má v první výbavě pneumatik Continental.
Výsledky různých motoristických testů plus vysoká spokojenost profesionálních fleetových zákazníků ukazuje na vysokou kvalitu pneumatik řady Vanco. Nová pneumatika VancoTM 2 vytváří samostatnou třídu. Prémiová kvalita jeho předchůdce byla ještě dál zlepšena. Pneu Vanco 2 je novým standardem v ekonomičnosti a dalších výkonnostních kritériích.
Přínos provás:
Větší úspora nákladů: vyšší kilometrový výkon + 20%
Zlepšené jízdní vlastnosti: handling je na úrovni osobního vozu
Kratší brzdná dráha: excelentní brzdný výkon na mokru
Vyšší aquaplaningová bezpečnost: vynikající ochrana na mokré vozovce
Širší použitelnost: flexibilní přizpůsobivost městskému či silničnímu provozu (např. staveništní provoz)
Handling na úrovni osobního vozu. Tuhé obvodové pásy dezénu zajišťují nízkou deformaci pro optimální přenos příčných sil, což přináší handling na úrovni osobních vozidel.
Excelentní brzdný výkon na mokru.Inovovaný tvar a umístění lamel. Ty stírají vodu podobně jako stěrače. Výsledkem je optimální přilnavost na mokré vozovce.
Vynikající ochrana proti aquaplaningu. Dynamicky tvarované příčné drážky fungují jako vodní kanály pro rychlý odvod z kontaktní stopy pro vynikající ochranu proti aquaplaningu.
Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od 1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.
Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm
Přehled kritérií a tříd hodnocení
účinnost paliva
Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).
Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší. (Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů * při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)
Poznámka: Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
přilnavost za mokra
Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).
Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).* *Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)
Poznámka: Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
Vnější hluk odvalování
Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.
A Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016. B Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016. C Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.
Značka
Continental
Řada modelu
Vanco 2
Dimension
215 R14C 112/110P 8PR
Šířka
215
Construction type
R
Velikost pneumatiky
14
Zátěžový index
112/110
Rychlostní index
(P)
With/Without Valve (TT/TL)
Pneumatika vyžaduje duší
M/C
Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.