Zákaznická podpora (Po–Pá: 7–22):
420228884606
Vezměte prosím na vědomí: Pneumatiky jsou dodávány bez ráfků
(ráfek, na obrázku má jen ilustrační charakter.)

Continental ContiVanContact 200
205/65 R16C 107/105T 8PR dvojíté označení 103T

Velikost pneumatiky
205/65 R16 107/105T  Změna 
Dostupnost
Skladem
Pneumatika
Letní pneu So
rychlost
T: Schválený až doa 190 km/h
EAN
4019238594669
Article Number
R-239527
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti
B A 72 dB
3.358,00 Kč
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 2-5 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě
  • Popis
  • EU štítek pneumatiky:

Zkrácení brzdné vzdálenosti.

Investice do bezpečnosti – ContiVanContact™ 200

Pneumatika ContiVanContact™ 200 je specialista na přepravu, která byla navržena pro použití v západní a střední Evropě. Díky lamelám ve střední části běhounu a drážkám poskytuje bezpečí i při jízdě po deštěm smáčených silnicích. Její profil s velkými bloky a odolná střední část běhounu zajišťuje přesné řízení i při velkém zatížení – navíc pneumatika také přispívá k úspoře paliva díky 15% snížení valivého odporu (v porovnání s předcházejícím modelem). Od samotného počátku výroby dodává Continental deset rozměrů, které jsou vhodné pro ráfky o průměru 15 až 16 palců se schválenou rychlostí až 210 km/h.

Pro lehká užitková vozidla a dodávky. Bezpečná díky výbornému brzdnému výkonu. Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách. Doporučují hlavní výrobci automobilů, vhodná například pro modely Renault Master, Renault Trafic a Mercedes-Benz Viano/Vito.

Hlavní přínosy:

  • Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách
  • Bezpečná ovladatelnost za všech situací i při velkém zatížení
  • Výrazně nižší valivý odpor pro nižší spotřebu paliva a vyšší efektivitu

Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách. Nové „aqua“ drážky na hraně pneumatiky a lamely ve střední části běhounu vytvářejí stírací efekt prostřednictvím hran lamel. Výsledek: výrazně lepší rozptyl vody pro bezpečné brzdění na mokré vozovce.

Bezpečná ovladatelnost za všech situací i při velkém zatížení. Díky běhounu s velkými bloky se zlepšuje kontakt s vozovkou a stabilizátory dezénu zvyšují stabilitu a tuhost běhounu. Výsledek: optimální jízdní výkonnost.

Výrazně nižší valivý odpor pro nižší spotřebu paliva a vyšší efektivitu. Plně křemičitá směs se speciálně upravenými polymery vede ke snížení energetických ztrát během deformace pneumatiky díky silné vazbě polymerových řetězců na kysličník křemičitý. Výsledek: Nižší valivý odpor pro vyšší efektivitu.

Evropský štítek pneumatik

Úvod
Od 1. listopadu 2012 všechny pneumatiky vyrobené po 1. červenci 2012 musejí být označeny Evropským energetickým štítkem.

Výhody
Evropská unie vyvinula toto nové ustanovení podporovat ekonomickou a ekologickou účinnost a zajistit bezpečnost na silnicích.

Nevýhody Označení pneumatiky může poskytnout kompletní přehled a poskytnout zákazníkům větší průhlednost, ale zahrnuje pouze tři kritéria. Pro rozsáhlém vyhodnocení pneumatiky, nicméně, daleko více výkonové charakteristiky jsou relevantní. Zejména při hledání vhodných zimních pneumatik jsou výsledky testů z různých zkušebních institucí, jako je ADAC jsou mnohem přísnější.

Chtěli bychom zdůraznit, že se jedná o výrobce, který označí pneumatiky a poskytuje nám tuto informaci. Pokud nenajdete hodnoty štítků, bud výrobce nás neinformoval o štítku, nebo produkt byl vyroben před červencem roku 2012. Před tímto dnem, nebylo ještě nutné aby pneumatika byla označena štítkem, takže v některých případech je možné koupit pneumatiku bez štítku.

Symboly
Pneumatiky jsou klasifikovány z hlediska třech výkonnostních charakteristik:
• palivové účinnosti (písmena A až G)
• přilnavosti za mokra (písmena A až G)
• Vnější hluk
Přijmout opatření
A konečně, ovladač, který určuje spotřebu paliva. Aby se snížilo v dlouhodobém horizontu, opatrní při zrychlení řidiči se může stát úspornější a šetrné k životnímu prostředí.

Pravidelné prověřování tlaku v pneumatikách pomáhá zlepšit valivý odpor, snižuje ztrátu energie, a podporuje optimální přilnavost za mokra. Aby se snížilo nebezpečí nehody a zajistit si i bezpečnost ostatních uživatelů silnic, vždy mějte přiměřené vzdálenosti.

Více informací: http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/labelling_en.htm

Vyberte si z naší velké on-line nabídky, nebo se nás zeptejte pro radu. Naši odborníci jsou rádi, že vám pomohou vybrat vhodné pneumatiky z naší rozsáhlé řady produktů.

Účinnost paliva

Klasifikace v souvislosti s účinností paliva je rozdělena do sedmi tříd, od A-třídy (nejvyšší) do třídy G (nejnižší). Pneumatika v A-třídě spotřebuje o 0,1 litru méně při 100km než pneumatika v B-třídě. Nezbytnou složkou pro účinnost paliva je valivý odpor nebo valivé tření.

Valivý odpor
Valivý odpor je síla, která oponuje pohyb. To je vytvořeno, například, když je kolo válcování. Valivý odpor závisí nejen na geometrii, ale také na vlastnostech materiálu.

Průměr Průměrná hodnota je mezi C-E. Třída D není použita

Přilnavost za mokra

Ukazuje, jak efektivní vozidlo může brzdit na mokré vozovce. Přilnavost za mokra je důležitým rysem a to zejména s letními pneumatikami. Třída A má nejvyšší bezpečnost a nejkratší brzdnou dráhu. Třída F má nízkou bezpečnost a nejdelší brzdnou dráhu.

Třídy přilnavosti za mokra jsou založeny na testovací jízdu na mokré vozovce s rychlostí přibližně 80 km / h. Rozdíl mezi brzdné vzdálenosti pneumatik je 3-5 stop za stupeň. Například, rozdíl v brzdné vzdálenosti mezi třídy A a třídy F jsou až 18 metrů.

Průměr Průměrná hodnota pneumatik je mezi třídou B-E. Třídy D a G se nepoužívá.

Hluk pneumatik

Symbol označuje vnější hluk odvalování v decibelech, je z 3 třídy zvukových hodnot, které mohou objasnit, zda pneumatika může udržovat doporučené hladiny

Souvislá hladina akustického tlaku vyšší než 80 decibelů může způsobit zdravotní problémy.

Symbol
Tři zvukové vlny symbolizují nejhorší výsledky. Jedná se o pneumatiky, které přesahují maximální limit schválení. Symbol 2 zvukových vln má hladinu hluku která odpovídá schválené hladině akustického tlaku. Pneumatiky ktere jsou označeny s 1 zvukovou vlnou, jsou více než tři decibely tišší než schválení.

Zkrácení brzdné vzdálenosti.

Investice do bezpečnosti – ContiVanContact™ 200

Pneumatika ContiVanContact™ 200 je specialista na přepravu, která byla navržena pro použití v západní a střední Evropě. Díky lamelám ve střední části běhounu a drážkám poskytuje bezpečí i při jízdě po deštěm smáčených silnicích. Její profil s velkými bloky a odolná střední část běhounu zajišťuje přesné řízení i při velkém zatížení – navíc pneumatika také přispívá k úspoře paliva díky 15% snížení valivého odporu (v porovnání s předcházejícím modelem). Od samotného počátku výroby dodává Continental deset rozměrů, které jsou vhodné pro ráfky o průměru 15 až 16 palců se schválenou rychlostí až 210 km/h.

Pro lehká užitková vozidla a dodávky. Bezpečná díky výbornému brzdnému výkonu. Pneumatiky s německou technologií, Continental nabízí prémiové pneumatiky s optimálním brzdným výkonem a bezpečností. Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách. Doporučují hlavní výrobci automobilů, vhodná například pro modely Renault Master, Renault Trafic a Mercedes-Benz Viano/Vito.

Hlavní přínosy:

  • Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách
  • Bezpečná ovladatelnost za všech situací i při velkém zatížení
  • Výrazně nižší valivý odpor pro nižší spotřebu paliva a vyšší efektivitu

Bezpečná jízda díky kratší brzdné vzdálenosti na mokrých vozovkách. Nové „aqua“ drážky na hraně pneumatiky a lamely ve střední části běhounu vytvářejí stírací efekt prostřednictvím hran lamel. Výsledek: výrazně lepší rozptyl vody pro bezpečné brzdění na mokré vozovce.

Bezpečná ovladatelnost za všech situací i při velkém zatížení. Díky běhounu s velkými bloky se zlepšuje kontakt s vozovkou a stabilizátory dezénu zvyšují stabilitu a tuhost běhounu. Výsledek: optimální jízdní výkonnost.

Výrazně nižší valivý odpor pro nižší spotřebu paliva a vyšší efektivitu. Plně křemičitá směs se speciálně upravenými polymery vede ke snížení energetických ztrát během deformace pneumatiky díky silné vazbě polymerových řetězců na kysličník křemičitý. Výsledek: Nižší valivý odpor pro vyšší efektivitu.

*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.
x
Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK