Bridgestone
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Bridgestone

Bridgestone Potenza Race 225/40 ZR18 (92Y) XL EVc

Bridgestone

Bridgestone Potenza Race 225/40 ZR18 (92Y) XL EVc

Bridgestone - Výrobce pneu z Japonska, dodavatel Formule 1, kvalitní produkt ve vyšší cenové třídě.

Velikost pneumatiky
225/40 ZR18 (92Y) XL EVc 
Dostupnost:
Skladem
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
(Y): Schválený přes 300 km/h
EAN:
3286342827513
Article Number:
R-462908
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Obchodní hodnocení:
AUTO BILD - sportscars
EU
European Production
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@tirendo.cz
5.986,30
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Obchodní hodnocení
  • Technické specifikace
  • Obecná Bezpečnost Produktů (GPSR)

Využijte výkon svého vozidla s prémiovými pneumatikami Bridgestone Potenza Race. Užijte si vynikající ovladatelnost na suché trati, nejlepší brzdění za sucha a rychlou akceleraci, když se rozsvítí zelená.

Optimalizovaná kontaktní plocha Zajištění homogenního rozložení tlaku a ovladatelnosti.
Můžete mít nejlepší výkon na světě, ale pokud nedokážete optimalizovat kontaktní plochu s povrchem trati, plýtváte energií a ztrácíte drahocenný čas. Naše pneumatiky Potenza jsou navrženy tak, aby redukovaly problematická místa a optimalizovaly účinnost vyrovnáváním tlaku ve styčné ploše.

Hybridní výztuž koruny Pro stabilizovaný výkon při maximálních rychlostech.
Všechny pneumatiky jsou navrženy tak, aby se deformovaly, ale nedílnou součástí konstrukčního řešení musí být i to, jak se deformují při extrémním zatížení – tj. při maximální rychlosti, ať už v přímém směru, nebo v zatáčkách. Naše hybridní vyztužení koruny stabilizuje kostru pneumatiky při rychlosti.

Asymetrický dezén a úhly stěn drážek pro nejvyšší výkon v zatáčkách a brzdný potenciál.
Asymetrický dezén běhounu a úhly stěn drážek zvyšují boční tuhost, čímž maximalizují boční stabilitu a snižují deformaci bloků. Pro konzistentní výkon až do posledního kola.

Sportovní tvar profilu Pro maximalizaci stability a brzdného potenciálu.
Pneumatika musí plnit mnoho požadavků včetně přenosu výkonu a působení brzdných sil. Klíčové je tření, protože pouze ty části pneumatiky, které jsou v kontaktu s vozovkou, mohou poskytnout výkon. Závodní pneumatiky Potenza s větší šířkou a vyšší kontaktní plochou optimalizují brzdný výkon na suchu.

Vysoce odolná směs Ochrana proti abrazi pro delší výdrž na trati.
Semi-slick pneumatiky jsou určeny k jízdě na hranici možností, ale to není důvod, proč by neměly vydržet. Abyste si mohli užívat mimořádnou životnost na trati, jsou závodní pneumatiky Potenza vyrobeny z vysoce odolné směsi, která obsahuje zesílenou siliku, směs pryskyřic a nano zesilení směsi.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Obchodní hodnocení
Profil:Potenza Race
Datum recenze Testovací zařízení Rozměry Text recenze Hodnocení recenze Pečeť
06/2022 AUTO BILD - sportscars 225/40 ZR18 (92Y) XL EVc Highly recommended
Značka Bridgestone
Řada modelu Potenza Race
Dimension 225/40 ZR18 (92Y) XL EVc
Šířka 225
Tyre profile 40
Construction type ZR
Velikost pneumatiky 18
Zátěžový index 92
Rychlostní index ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.


Informační zpravodaj

Dostávejte zprávy a informace o pneumatikách, nabídkách a soutěžích

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK