Jezděte a šetřete bez kompromisů. Pro lehká užitková vozidla a dodávky. Vysoká bezpečnost a nízké náklady. Výkon pneumatik, který se vyplatí. Krátká brzdná dráha a optimální trakce na sněhem pokrytých vozovkách. Vhodná například pro vozidla Iveco Daily, Renault Master a Fiat Doblò.
Nový SnoVanis 2 nezná kompromisy, když příjde na bezpečnost a jízdu v zimě! Inovativní dezén udrží Váš Van ve správné stopě i na kluzkém povrchu. Optimalizovaná zimní směs zkracuje brzdnou dráhu, prodlužuje kilometrový výkon a snižuje valivý odpor. To zaručuje, že vozidlo i Vaše náklady zůstanou vždy pod kontrolou.
Optimalizovaný brzdký výkon znamená kratší brzdnou dráhu na sněhu
Excelentní trakce na sněhu
Vyšší bezpečnost v zatáčkách i na mokrém povrchu
Potenciál k úsporám paliva jako výsledek sníženého valivého odporu
Krátká brzdná dráha a optimální trakce na sněhem pokrytých vozovkách. Nově vyvinutá zimní směs, kombinace dezénových bloků a bočních lamel zajišťuje optimální trakci a krátkou brzdnou dráhu na zasněžených silnicích.
Velmi hospodárná díky nižší spotřebě paliva. Nízké opotřebovávání pneumatiky SnoVanis 2 vede k vysokému kilometrovému výkonu a dlouhé životnosti. Díky nižšímu valivému odporu klesá i spotřeba paliva.
Vyšší bezpečnost v zatáčkách i na mokrém povrchu. Velký objem drážek a „sněhové kapsy“ na vnější straně obvodových drážek mají vliv na to, že pneumatika dosahuje vynikající trakce na sněhu. Robustní ramenní bloky a kompaktní bloková struktura ve středové sekci dezénu zase zlepšují směrovou stabilitu i při zatáčení na mokré vozovce.
Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od 1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.
Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm
Přehled kritérií a tříd hodnocení
účinnost paliva
Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).
Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší. (Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů * při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)
Poznámka: Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
přilnavost za mokra
Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).
Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).* *Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)
Poznámka: Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.
Vnější hluk odvalování
Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.
A Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016. B Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016. C Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.
Značka
Barum
Řada modelu
SnoVanis 2
Dimension
205/75 R16C 110/108R 8PR
Šířka
205
Tyre profile
75
Construction type
R
Velikost pneumatiky
16
Zátěžový index
110/108
Rychlostní index
(R)
With/Without Valve (TT/TL)
Pneumatika vyžaduje duší
M/C
Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.