Nokian
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Nokian

Nokian WR D4 155/70 R19 88Q XL

Nokian

Nokian WR D4 155/70 R19 88Q XL

Nokian - Výrobce pneu z Finska, vysoce kvalitní pneu střední cenové třídy, specialista na zimní pneumatiky.

Velikost pneumatiky
155/70 R19 88Q XL 
Dostupnost:
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika:
Zimní pneumatikyWi
M+S označení
se symbolem sněhové vločky
rychlost:
Q: Schválený až doa 160 km/h
EAN:
6419440236568
Article Number:
R-323569
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
Hodnocení klientů:
(2)
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@tirendo.cz
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Cena za kus, vč. DPH
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Hodnocení klientů
  • Technické specifikace

Přilnavost jako nikdy předtím

Celosvětově první zimní prémiová pneumatika pro osobní vozidla s třídou přilnavosti na mokru A, která znatelně zkracuje vaši brzdnou dráhu.

Pneumatika Nokian WR D4 je přeborníkem v přilnavosti – její jedinečné inovace zaručují bezpečnou a vyváženou jízdu.

  • Dokonalá zimní přilnavost
  • Stabilní jízdní komfort
  • Středně velká vozidla

Světově první zimní pneumatika třídy A v přilnavosti na mokrém povrchu.
Poprvé může opravdová zimní pneumatika úspěšně čelit výzvám na mokrých vozovkách: rozbředlý sníh a vodu. V různých velikostech, Nokian WR D4 dosahuje nejlepší označení třídy A. Pro řidiče to znamená rozdíl v brzdné dráze o více než 18 metrů.

Vyvážený design, přesné reakce
Každý dezénový blok a lamela mají přesný tvar a konkrétní funkci, což se promítá do vynikající přilnavosti a ovladatelnosti pneumatiky.

Jízda pod kontrolou
Lamely pevného středového žebra neprochází přes jeho celou šířku, čímž se zvyšuje přesnost reakcí na pokyny řízení a kontrola nad vozidlem.

Výjimečná přilnavost, vynikající odolnost vůči opotřebení, nízká spotřeba paliva
Unikátní uspořádání částic pryžové směsi Nokian Twin Trac Silica, která obsahuje přírodní pryž, siliku a řepkový olej, zajišťuje špičkovou výkonnost pro sníh a přilnavost za mokra

Technologie tichých bočnic
Na míru vyráběná speciální guma spojující bočnice a běhoun odfiltrovává hluk a vibrace, které jsou přenášeny z povrchu silnice do interiéru vozidla skrze bočnice.

Zimní bezpečnostní indikátory se sněhovou vločkou Nokian zlepšují bezpečnost a komfort při řízení.
Indikátory zimní bezpečnosti se sněhovou vločkou u Nokian WR D4 zimních pneumatik zaručují zimní bezpečnost. Označují hloubku dezénu v milimetrech s čísly od 8 do 4. Čísla mizí jedno po druhém pokud je pneumatika ojetá a hloubka dezénu se zmenšuje. Sněhová vločka zůstává viditelná až do 4 milimetrů. Pokud už není viditelná, zimní pneumatiky by měly být vyměněny, aby zaručovaly odpovídající bezpečnost. Drážky musí být nejméně 4 milimetry hluboké, aby zajistily dostatečnou přilnavost ke sněhu a zabránily aquaplaningu a mokrému aquaplaningu. Nokian Pneumatiky vytvořily a mají patenotvaný indikátor zimní bezpečnosti. Žádný z ostatních výrobců pneumatik nemá tento inovativní prvek.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

WRD4 recenze pneumatik

Průměr na základě 857 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 8 287
06.04.2020 od Petr Sedivy
Nokian WR používám dlouhodobě a k maximální spokojenosti.
View more reviews
Značka Nokian
Řada modelu WR D4
Dimension 155/70 R19 88Q XL
Šířka 155
Tyre profile 70
Construction type R
Velikost pneumatiky 19
Zátěžový index 88
Rychlostní index (Q)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Uvedené ceny jsou za jeden kus (pokud není uvedeno jinak) a včetně DPH. Doprava zdarma při doručení 2 a více kusů na území České republiky.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.


Informační zpravodaj

Dostávejte zprávy a informace o pneumatikách, nabídkách a soutěžích

Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK